<3

Hur mår jag? Det är den frågan jag praktiskt taget får varje dag, och alla mår samma svar "rent fysiskt mår jag bra, men rent psykiskt mår jag skit" - och det är verkligen så. Hela livet har jag mått bra fram till ett år tillbaka. För ett år sedan bara ramlade en massa känslor över mig. Ilska, hat, sorg och framför allt saknad. Jag var sur på min pappa för allt som har hänt! Jag var sur på min mamma för allt som hon har gjort mig sur över som inte haft med henne att göra! Jag kunde inte kontrollera mig! Jag fick problem med att äta tillslut. Jag har problem med att äta inför människor.

Mitt självförtroende, det är så himla dåligt. Det sämsta. Jag känner mig dålig, alltid, jämt - varje dag! Jag kan inte hjälpa det. Om jag får en komplimang så kan jag inte förklara känslan som jag får inom mig. Jag kan helt enkelt inte ta emot dem. Jag känner mig alltid sämst, vad det än gäller.
Mina vänner finns hos mig, varje dag och jag är alltid lika rädd för att förlora dem.

Jag har dock träffat en kille... Christian Hildebrandt så kallad Awsome-o, helt klart den coolaste killen i världen!!!


Vad kom du hit för?:

Namn:
VIP

Din MSN? (bara jag som ser den)

Har du blogg?:

Vad ville du berätta?:

Trackback
RSS 2.0