brudarna imorgon!


Dagens låt!

Gokväll mina damer och  herrar.
Det är alltid lika kul att blogga men min inspiration har försvunnit för tillfället och jag vet inte var jag kan ha förlagt den.. Kanske har jag låst in den i skåpet i skolan, för om det är så har jag ett ganska stort problem med att få tillbaka den eftersom JAG HAR LOV NU! Hela dagen gick ut på att träffa Marcus + Filip, och det blev som planerat. Vi drog till ett badställe och bara frös. Det var riktigt kallt! Mina händer var lila efteråt.
Sen ringde Sandra mig och bad mig komma till bibblan så då fick killarna följa med. Tyvärr drog dem efter ett tag för det var inte så roande att vara hos Sandra & Wilma.. hehe.
När killarna drog så hände inte så mycket förutom att det var ett par killar som tjatade om Sandras nummer osv, bara allmänt läskigt.
När jag kom hem satte jag mig vid datorn och gjorde allmänt ingenting.
Senare på kvällen blev det att träffa Alice, så hon och jag drog ut och gick. Det va lika kallt det. Då fick jag även snacka med Marcus o Filip och bestämde träff med dem igen på måndag (y) Och sen ringde Dudde också :)
Hihi nu ringde killarna igen.
Imorgon ska jag träffa mina brudar - käka middag och sen ha myskväll :) Guud så mys. Därför lär det inte bli så bra uppdatering imorgon, dock kanske några bilder på söndag :)
Hihi puss vi hörs väl imorgon (a)


Postat av: Kamilla

Det är bra:)

händer ida då?

2009-12-18 @ 23:45:26
URL: http://kaamilas.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Yey för tre veckors lov! :D



sv: Åh okej, ja då förstår jag att du inte sett den på senare år heller. Vi får se om du nångång tar tag i E.T. och ser den. :)

2009-12-19 @ 10:16:20
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Vad kom du hit för?:

Namn:
VIP

Din MSN? (bara jag som ser den)

Har du blogg?:

Vad ville du berätta?:

Trackback
RSS 2.0