byebye biatches :D

Hej alla!
Okej, jag är seg på att blogga när jag är trött men emma (den sista som åkte) åkte för typ 1 timme sedan. Men är så himla trött efter den här helgen! Den har varit helt underbar!
Vi dansade, pratade, såg på film och hade allmänt mysigt. Ska lägga in dem bästa filmer som vi gjorde på bloggen sen.
Inatt när jag skulle sova så råkade jag tappa ett glas i golvet och det gick ju självklart sönder (min vanliga tur), en stund senare när jag sprungit runt och försökt få upp allt osv så ser jag att det är en blodfläck på golvet "hur kom den dit? Var kom den ifrån?" Sen så kände jag under min fot och när jag tog upp handen igen var mina fingrar alldeles blodiga! JAG HADE FÅTT GLAS I MIN LILLTÅ! Det som skrämde mig var ju det att jag inte känt något eller något sånt.
Senare så ska åka in till norrtälje och träffa marcus & filip :) kul, och alice följer med också!
Wiiiii :D
Vad ska ni göra idag då? :D


Postat av: - Alexandra!

Härligt att du haft en bra helg!



Jag hoppas du fick ut glasbiten! :O



sv: Nej det minns jag att du sagt, och frukost är väldigt svårt för många.

2009-12-20 @ 16:50:39
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Vad kom du hit för?:

Namn:
VIP

Din MSN? (bara jag som ser den)

Har du blogg?:

Vad ville du berätta?:

Trackback
RSS 2.0