Gokväll.
Sitter på golvet i Linneas rum och bloggar + smsar med marcus - som är typ världens gulligaste kille! Pussar till Marcus!
Blir bara ett snabbt inlägg, det här har jag hunnit med idag:
♥ Vaknat upp och gjort mig iordning,
♥ Drivit med Linnea tillsammans med Christian
♥ Nästan kollat klart på en hel film (Love Actually)
♥ Gullat och myst med Christian för att jävlas med Linnea ;) <3
♥ Discobowlat med Christian, Nea, Nisse och Moster och lyckats komma 4a!
♥ Kommit hem och käkat 
♥ Suttit vid datorn och bara flummat
♥ Duschat
♥ Snackat med den bästa Marcus´en som finns! :D 
♥ Satt mig vid datorn igen
Det är ungefär min dag hihi. 
Nu ska jag typ ringa marcus igen, och imorgon åker jag hem och träffar Jesper, alltför myys! 
Hihi naatti!  

Postat av: Emocarro

sv: hahaha klart man ska ;) inge kul annars ;)

2009-12-13 @ 00:51:45
URL: http://liinez.blogg.se/
Postat av: jag

ohh ny kille ? :) (Marcus)

2009-12-13 @ 03:45:58
Postat av: - Alexandra!

sv: Den mellan ögonen heter Earl. :) Härligt! Jag älskar piercingar, så jag tycker inget låter konstigt. :D

2009-12-13 @ 11:29:28
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Vad kom du hit för?:

Namn:
VIP

Din MSN? (bara jag som ser den)

Har du blogg?:

Vad ville du berätta?:

Trackback
RSS 2.0