godnatt?

Säg att jag är hur duktig som helst! Eftersom jag är hos min moster och mina kusiner och min mpster jobbar som sjuksköterska fick jag o min kära kusin ta Gardasil-sprutan. Ont gjorde det, och nu värker hela min arm och ända upp i nacken - verkligen inte skönt!
Fick även träffa Linneas älskade pojkvän idag för första gången också, han och jag är typ tvillingsjälar. Har haft en underbar dag + kväll verkligen urmysig!
Nu ska vi kolla på något, sen så ska jag ringa Marcus och min bääästa bästa vän dudde såklart <3

godnatt?

Postat av: Emocarro

sv: du är galen ;)

2009-12-11 @ 22:37:48
URL: http://liinez.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

sv: Jag planerade också massa piercingar, men sen ändras tankarna om vilka piercingar man ska göra, hur många man faktiskt vill ha och så. Du kanske vill ha ÄNNU FLER än åtta sen. ;)

Själv har jag 5 stycken som inte är i öronen - navel, tunga, näsa, mitten underläpp (centre labret) och mitten överläpp (medusa). Vad är det för några du vill ha? :)

2009-12-12 @ 11:45:05
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Vad kom du hit för?:

Namn:
VIP

Din MSN? (bara jag som ser den)

Har du blogg?:

Vad ville du berätta?:

Trackback
RSS 2.0