Lördagsmorgon

Hej alla,
blir bara ett snabbt inlägg nu. Måste nämligen ta tid åt att städa mitt rum idag för vid halv 4 så ska jag åka in till norrtälje och träffa brudarna och sen så åker vi hem till mig och har myskväll! Det kommer verkligen bli jätte lyckat! :D
Hihi blev lite glad för min kompis hade skickat ett meddelande till mig på bilddagboken, och just nu befinner han sig i Oman (andra sidan jorden någonstans) och det var ju lite kul.
Nu ska jag käka frukost och sen städa :)
Vi hörs kanske senare :)


Och bilden får avsluta allting, den är på Erika, mig och fia :)
Älskar er <3

Postat av: Kamilla

Inte s mkt , ta det lungt:)

Vad ska du hitta på i jul dåra?:D

2009-12-19 @ 13:28:28
URL: http://kaamilas.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Jag hoppas ni hade en supermysig kväll igår!



sv: Den var otroligt god min frukostmacka!:D

2009-12-20 @ 10:39:33
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: DUÄRMINÄLSKLING!<3

älskar dig en massa! <3

2009-12-20 @ 11:45:14

Vad kom du hit för?:

Namn:
VIP

Din MSN? (bara jag som ser den)

Har du blogg?:

Vad ville du berätta?:

Trackback
RSS 2.0