musik från mitt hjärta till ert!

Hej
Vill bara meddela att det alltid är lika kul att logga in på bloggen eftersom jag alltid får så roliga kommentarer! Det är verkligen jätte kul! Och statistiken går spikrakt uppåt trots att bloggen bara är några dagar. Det är jag jätte glad över verkligen! :D
När jag samtidigt var ute med hunden passade jag på att träna, jobbigt värre kan man ju kalla det - kallt också, inte alls så uppfriskande som jag tänkt och eftersom jag inte mådde helt bra så blev det ju inte direkt bättre.
Jag bet ihop och tränade på, jobbigt värre. När jag väl kom hem så snurrade hela rummen för jag tagit i så mycket. Då blev det ett varmt bad och sen klippte jag klorna på vovven.
Sen pratade jag med Marcus och han kan verkligen skrämma mig enkelt! Dum.. hehe, tur att jag inte tycker om honom mindre för det :D
Jag har inte köpt en enda julklapp i år - får ju lite skuldkänslor :( Kanske får fixa sista minuten fixet?!
Nu blir det sängen för mig, känner mig helt sliten.
Nattinatti!




Postat av: - Alexandra!

Kul att det går uppför med bloggen! :D

2009-12-15 @ 20:11:18
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Vad kom du hit för?:

Namn:
VIP

Din MSN? (bara jag som ser den)

Har du blogg?:

Vad ville du berätta?:

Trackback
RSS 2.0