mitt liv är en öppen bok, och jag trodde jag var på sista kapitlet.

Hej alla!
Lördagen, det blev en händelserik dag. Riktigt jobbig dag. Inte rent fyskiskt men psykiskt. Men ändå så fick den ett härligt slut! Så det blev bra ändå. Nu sitter jag och smsar med min kära älskling, lyssnar på musik och ska snart krypa ner i min säng och läsa den 3e boken i twilight-serien. Vad mysigt.
Älsklingen åker till Malta imorgon, fyfan va jag e avis! Men då kan ju jag skryta med att jag ska till Grekland i sommar, oj va jag saknar sommaren!
Nu ska jag hoppa ner i min säng och läsa. Jag fixar en "guide" i mitt rum imorgon så ni får se exakt hur det blev!
Godnatt kära läsare!



Är det någon mer än jag som läser Twilight?

Postat av: - Alexandra!

Åh, så skönt med massa värme!



Mumsigt med godis också. :D



sv: Jag med! Alexander köpte förkylningsbakterien till mig för någr julaftnar sen. ;P



När jag är arg/ledsen lyssnar jag väldigt gärna på musik som passar min sinnesstämning för tillfället. Jag sysselsätter mig också med något jag gillar att göra samtidigt som jag rensar tankarna. :)

2010-02-21 @ 11:02:25
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: I s a b e l l a

SVAR: Hoppas det ordnade sig med killarna.. :O Kram!

2010-02-21 @ 11:53:51
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Lari^^

Japp, jag läser twilight!:D

Bra böcker det;)

2010-02-21 @ 17:37:00
URL: http://laribanani.blogg.se/

Vad kom du hit för?:

Namn:
VIP

Din MSN? (bara jag som ser den)

Har du blogg?:

Vad ville du berätta?:

Trackback
RSS 2.0