Onsdag, 17 Februari, 2010

Hej alla!
Onsdagen är snart slut, alltså är det torsdag imorgon. Vilket betyder att det bara är en dag kvar till fredag, och efter fredag är alla lediga i 2 dagar! Åh så skönt! Jag har inga speciella planer inför helgen förutom att skriva 4 uppsatser och städa och trixa.
Hade 3 timmar musikal då jag dock drog ner till akuten den 3e lektionen för att vara där nere med sandra som mådde dåligt. Så jag var borta resten av dagen. Efter skolan drog jag till stockholm, åkte hem till pojkvännen som fyller år idag, grattis älskling. Det skulle komma som en överraskning men dum som jag är så råkade jag försäga mig.. attans, men vi hade det jätte mysigt! Åt god mat, kollade på tv, umgicks med hans mamma, åt efterrätt och älsklingen fick sin tröja som jag hade köpt åt honom, hoppas han gillade den. Sen skjutsade Maria o sebbe mig till bussen och jag åkte hem.
Nu sitter jag och har pluggat för provet imorgon i spanska, är rätt säker på att det blir fail, men vi håller tummarna! Sitter också och förbereder mig för lovet som kommer inte nästa vecka men veckan efter! Så himla härligt! Ska förhoppningsvis kolla film hemma hos en kompis, vara med älsklingen (ett måste), vara med kompisar och familjen! Jätte skönt, längtar verkligen!
Men nu ska jag krypa ner i min säng. Vi hörs imorgon!


Postat av: - Alexandra!

Ibland kan det vara riktigt svårt att hålla överraskningar för sig själv. ;P



Jag hoppas provet gick bra!

2010-02-18 @ 20:05:06
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Vad kom du hit för?:

Namn:
VIP

Din MSN? (bara jag som ser den)

Har du blogg?:

Vad ville du berätta?:

Trackback
RSS 2.0