Peace & Love

Hej hörni, det är lördag.
Jag skulle träffat älsklingen idag, men nejdå han blev sjuk i torsdags tror jag och är fortfarande inte frisk. Vi skulle fira alla hjärtans dag imorgon men nejnej, skit också. Men förhoppningsvis kommer han o hans mamma över imorgon! WIE! Nu ska jag inte vara långvarig, jag ska bara berätta att det inte kommer bli så mycket uppdatering idag heller för jag ska över till Julia. Vi ska fota massor! Så det kommer säkert bli en bildbomb ikväll med lite tur! Yeey, det kommer bli en bra lördag!

Vad ska ni göra på alla hjärtans dag?


Jag bjuder på den, finns inte så mycket just nu som ni inte sett.

VI HÖRS SENARE!

Postat av: julia

haha nejdå, det är lungt julia, jag vill ju fota med dig, du är typ den enda som ställer upp på att vara modell! ;D <3333

2010-02-13 @ 10:59:30
URL: http://brunettjuliia.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Jag har inga planer för Alla hjärtans dag faktiskt, har redan fått mitt av Alexander. :)



sv: Tack så jättemycket! :D



Oh, vad blir det för färg på håret?

2010-02-13 @ 11:14:16
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Vad kom du hit för?:

Namn:
VIP

Din MSN? (bara jag som ser den)

Har du blogg?:

Vad ville du berätta?:

Trackback
RSS 2.0