försenad vblogg


Videon är från igår innan vi skulle åka och hämta pojkvännen.

Hej alla! 
Slutet på jullovet har verkligen inte kunnat sluta på ett bättre sätt! Jag hade en helt underbar dag både igår och idag. Hela kvällen igår så tittade jag och älsklingen på film, bl.a Twilight och en massa andra bra filmer! Älsklingen lagade även middag till mig! Och det blev übergott! Han lagade kött & potatis i ugn, yummi! Sen återgick det till film. Mysans värre. Han hade även tagit med Cloetta (choklad) som vi satt och smaskade. Vi var väl uppe till 3 inatt någonting sen så somnade vi om. Jag vaknade vid 6 tiden av att jag nästan blev nerputtad ur min säng, haha då fick jag putta på honom så han skulle flytta på sig, då vaknade han istället. Sen somnade vi om och vaknade vid 10, då gick vi upp och åt frukost osv. När vi gick upp hade vi inget vatten. DET HADE FRUSIT så när mamma vaknade fick hon panik och det blev springa och stojja!
Sen vid 3-tiden kom älsklingens mamma och hämtade honom för dem skulle vidare till hans faster, det var första gången jag träffade hans mamma och hon var väldigt trevlig!
Jag och Sebbe har redan börjat planera vad vi ska göra i sommar! Vi ska bl.a åka till öland och ut till Arslejjan (en massa berg vid en badplats där jag bor) och grilla med kompisar och sånt! Jätte mysigt!!
Nu är jag med mammas killes dotter Amanda, hon är jätte mysig! Vi sitter vid en varsin dator och har precis bakat. Yummi!
Nu kom mamma och janne hem också så nu blir det mumsi!

Pusshej !

Postat av: - Alexandra!

Så kul att höra dig prata! Såg aldrig något videoinlägg i din andra blogg.



Guu, så fantastiskt mysig eran kväll låter! :D



Typiskt att vattnet frusit. =/



Vad har ni bakat?



sv: Ja visst är den tuff? ;D Nej gör du? Du borde lägga upp lite som du spelar på bloggen!

2010-01-06 @ 16:48:05
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Caroline

sv: jag börjar den 12e, när börjar du ? :D

2010-01-06 @ 16:51:16
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Vad kom du hit för?:

Namn:
VIP

Din MSN? (bara jag som ser den)

Har du blogg?:

Vad ville du berätta?:

Trackback
RSS 2.0