In the name of love...

Ojj det känns som om det är väldigt längesen jag bloggade nu! Det var det? Typ 3-4 dagar sen!
Jag sitter i alla fall på biblioteket och i helgen kommer det bli ännu mer dålig uppdatering... pojkvän kommer ju hem igen! Han kommer senare idag, om 3 timmar faktiskt! Då ska Lallan med och träffa honom sen blir det vi 3 hem till mig och se film och liknande. Hur mys som helst! Imorgon åker Lallan hem och jag + Sebbe drar in till norrtälje för att träffa bästavän, jag är ju inte lite nervös för att dem 2 ska träffas för första gången imorgon! Lalalala, hur ska detta gå? DEM HAR SAMMA HUMOR!! Ajjaj, jag kommer bli utmobbad.. (a) Förhoppningsvis inte!
Nu känner jag hur trött jag är, och flummig. Kommer ju antagligen inte få sova mycket i helgen heller, haha!
Vad ska ni göra i helgen?

Jag lovar bättre uppdatering, har tagit en bloggpaus för mig själv nu, behöver tänka men lovar att bli bättre igen!

Kraaaaaam


Postat av: - Alexandra!

Det låter som att du hade härliga helgplaner! :)



sv: Då är jag inte ensam om det! Ja något måste dem ju ha tänkt på när dem tryckte det slottet på chokladen.

2010-01-24 @ 13:48:23
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: linn

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=linnliljja



gå in på sidan för fler besökare !

promies it works !



fin blogg förresten!!

2010-01-25 @ 20:56:55
URL: http://linnliljja.blogg.se/

Vad kom du hit för?:

Namn:
VIP

Din MSN? (bara jag som ser den)

Har du blogg?:

Vad ville du berätta?:

Trackback
RSS 2.0