Sebbe mitt allt !



Tänk att jag trodde att kärlek inte fanns på riktigt. Att allting som hade med det att göra bara var på lek, så som ordet låter så är det nog ganska lätt att tro det, kär-lek.
Jag kunde aldrig tro att jag skulle hitta en människa som dig även om alla mina vänner sa att jag skulle hitta en sådan person.
Tårar har runnit pga kärlek, och nu rinner dem pga glädje, glädjetårar!
Jag trodde aldrig att jag skulle kunna älska någon igen, efter att ha sårat och sårats ett antal gånger.
Innan jag träffade dig så va mitt liv hemskt, riktigt hemskt. Jag ville bara lämna allt. Utan dig skulle jag fortfarande skära mig, röka och må dåligt. Du har gett mig så mycket mer än kärlek, du har gett mig glädje, lycka och en annan syn på livet.
Jag älskar dig så himla mycket älskling.
1/1-2010 kommer vara ett datum jag aldrig glömmer.
Jag älskar dig så sjukt mycket sebastian schedin, vill aldrig lämna dig <3



Vad kom du hit för?:

Namn:
VIP

Din MSN? (bara jag som ser den)

Har du blogg?:

Vad ville du berätta?:

Trackback
RSS 2.0