Ska jag köpa lösnaglar?

Eftersom jag länge (snarare hela mitt liv) har velat har långa och fina naglar har jag många gånger övervägt att köpa lösnaglar. Jag har testat det förut, och eftersom jag köpte på tok för långa så har jag aldrig haft tanken på att skaffa det igen! Men nu ploppade tanken upp, men då blir det den kortare sorten för min del. Vad tycker ni? Är det bättre att spara ut naglarna och försöka få dem så fina som möjligt?



DET ÄR REA PÅ JUNKYARD.SE så nu blir det shopping!
Vad jag lugnt skulle vilja ha är dem här schnygga kläderna!

Ziphood "Star Search" - Black
Dock inte rea! 999 :-

Ziphood "Hokkaido Mid Layer" - Poolgreen/White
1049 :- 629 :-

Ziphood "Geisha" - Optical White
899 :- 539 :-

Rackarns så snygga kläder det finns på den där sidan! Men attans så dyra :(
Hiss eller Diss?


Postat av: - Alexandra!

Om man har sköra naglar som lätt skivas och går sönder när dem blir långa så är alternativen att köpa lite olika lack som är till för att stärka naglarna osv. Funkar inte det så är lösnaglar en bra idé.



Du fixar till formen på lösnaglarna genom att fila dem. :)



Junkyard har haft riktigt schysta grejer, men deras utbud har minskat rejält på några år. Jag handlade hos dem förr, men nu går jag till skatebutiker i stan istället.

2010-01-14 @ 21:10:30
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Vad kom du hit för?:

Namn:
VIP

Din MSN? (bara jag som ser den)

Har du blogg?:

Vad ville du berätta?:

Trackback
RSS 2.0