Dödstrött och förvirrad!

Jag är fullkomligt slut! Hela veckan, den har varit helt hemsk! All stress och skit. Guuuud, det är fredag kväll och jag är så sjukt jävla trött. Hela kvällen har jag praktiskt taget suttit på mitt rum och bara tagit det ovanligt lugnt. Pratat i telefonen och bestämt vad jag ska göra imorgon och resten av helgen. Imorgon bär det av till Rådmansö för att se film med Nicke, Jonte och Jontes flickvän :) Hihi trevligt. Sen på söndag ska jag, fredrik och jossan kanske ägga hus! Åh en härlig helg! Fett skönt! Sen ska jag ta tag i skolan igen nästa vecka, helt utvilad.

Aja nu ska jag stänga ner datorn, lägga mig till sängs och läsa en bok :D
Puss! ♥



Vad kom du hit för?:

Namn:
VIP

Din MSN? (bara jag som ser den)

Har du blogg?:

Vad ville du berätta?:

Trackback
RSS 2.0