Filmmys

Nu ska jag sätta igång en gammal film som jag älskade jätte mycket när jag var mindre. Alla har väl sett Lilo & Stitch? Men har ni sett uppföljaren? Lilo & Stitch 2? Haha världens gulligaste film! Jag älskar den massor. Får se om det blir den, och då lär jag ju somna till den också? Fett skönt.
Imorgon är det skola igen! Och jag är utvilad :D Underbart! På torsdag ska jag färga mitt hår förhoppningsvis! ROSA! Det blir helt jävla fantastiskt! Åååååååååh va jag längtar! Och jag menar det verkligen! Det är mina bästa vänner som ska få hjälpa mig med det. Ååååh raaaaaaaaaaaaaaaawr! Älskar er Jannice och Malin :love:

Godnatt folks!


Postat av: - Alexandra!

Jag tror inte jag sett uppföljaren faktiskt. Jag var aldrig så förtjust i Lilo & Stitch, den kom liksom när jag började växa ifrån det nya. Du är ju några år yngre så dig förstår jag att du gillar det. :)



Wow, du bara MÅSTE visa ditt hår!



sv_ Våfflorna blev kickass. ;)

2010-03-29 @ 18:37:10
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Vad kom du hit för?:

Namn:
VIP

Din MSN? (bara jag som ser den)

Har du blogg?:

Vad ville du berätta?:

Trackback
RSS 2.0