Jadu, ny design, frågestund?

Go'kväll blöggen.

Har inte kunnat blogga för att mitt internet verkar inte ha tyckt om mig särskilt mycket dem här 2 dagar, det har nämligen stängt ner sig själv osv. Väldigt irriterande..

Idag har jag inte gjort särskilt mycket. Efter skolan skulle egentligen min kära Jannice följt med mig hem, men så blev det inte. Istället så gick jag ut och sprang när jag kom hem. Efter halva vägen tog det stopp, jag hade fått skavsår, då började jag självklart vanka hemåt.. det blev ännu värre, såååå nu sitter jag här med skavsår på båda mina fötter. Oj så underbart.

Har även funderingar på att börja på min nya design igen. Ska ändra i menyn, ändra färger och en massa annat. Menyn har ju sett lika tråkig ut i evigheter. Blä. Nu blir det nog lite mörkare färger, fast ändå ganska ljust. Grått, lila och kanske svart?

P.S frågestund?



Postat av: Smse

Tack! :D Blir jätteglad att höra det :D Hihih!! Tack TACK TACK!!! :D <3

2010-03-24 @ 21:41:04
URL: http://ifouknewme.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Skavsår är SÅ hemskt, det gör så himla ont!

2010-03-25 @ 21:54:03
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Vad kom du hit för?:

Namn:
VIP

Din MSN? (bara jag som ser den)

Har du blogg?:

Vad ville du berätta?:

Trackback
RSS 2.0