Jag Är

KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR :D äntligen är jag klar med den där förbannade uppsatsen! Skickade in den till min lärare för ungefär 2-3 minuter sen. Gud va det är skönt! Äntligen är den inskickad! ÅÅÅÅH! INGET MERA JOBB! Nu är jag jätte trött så nu ska jag gå ner och ta ett glas cola och sen sova. Kanske inte är den bästa blandningen, men nu orkar jag inte bry mig!

Godnatt folket!

Postat av: julia

hahaha ja :D haha ja såklart vi måste! :P det blir bäst då! vi kommer typ pressa sönder kamerorna XD pussssss

2010-03-19 @ 16:31:51
URL: http://brunettjuliia.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Visst är det SÅ himla skönt när man gjort klart en uppgift och få bort den ur världen? :D



Ett glas Cola har aldrig suttit fal. ;)



sv: Stämmer! Jag går barn- & fritidlinjen. Vad har du för tankar till gymnasiet? Alltså vilka linjer ska du söka? Eller, går du i nian?

2010-03-20 @ 14:56:11
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Vad kom du hit för?:

Namn:
VIP

Din MSN? (bara jag som ser den)

Har du blogg?:

Vad ville du berätta?:

Trackback
RSS 2.0