jag har ont i magen..

Jag har varit ganska dålig på uppdatera.
Jag har vrickat min högra fot, ajaj inte kul kan knappt gå, och sen så har jag träningsvärk i hela kroppen efter att vi dansade breakdance på idrotten i torsdags! Det var riktigt kul!

Igår var det fredagsmys med Wilma. Det var riktigt mys. Vi åt godis, kollade på let's dance och bara myste. Jag tyckte verkligen att helt rätt person vann!
Idag ska jag försöka ta mig till norrtälje och träffa någon person. Känner verkligen för det!
Japp, men nu ska jag nog ta mig en dusch och försöka få tag på någon!
Vi hörs ikväll kram ♥


Postat av: - Alexandra!

Jag älskar träningsvärk, även om det kan göra galet ont. Tror det är psykiskt att jag gillar smärtan. :P



sv: Du gör det? Härligt! :D



Ja det är ju till en fördel att plugga så mycket man kan, även om det inte är roligt varje gång. =/

2010-03-27 @ 14:19:08
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: awwiee

Ha en super mega bra helg söt, kram (=

2010-03-27 @ 14:21:34
URL: http://duhittahit.blogg.se/

Vad kom du hit för?:

Namn:
VIP

Din MSN? (bara jag som ser den)

Har du blogg?:

Vad ville du berätta?:

Trackback
RSS 2.0