kärleken checkar in!

Go'kväll folks!
Ligger nere i soffan med en hund bredvid mig och även en popcorn-skål. Hela kvällen har jag ägnat mig åt att sticka ett par nya torgvantar, ååh så trevligt!
Nu ligger jag och kollar på Blåsningen, helt random program - verkligen! Men kul är det! :D Jag har även en kopp varm O´boy i närheten av mig! Snart ska jag även gå och lägga mig i badet och sen försöka komma isäng lagom tidigt. Får se om jag kommer kunna komma till skolan imorgon, så som det har snöat här idag och sen är det en storm utanför nu! Jisses..
Och för att göra kvällen ännu mer perfekt så ska jag kolla på Kärleken checkar in på kanal 3 ikväll kl 21!

Godnatt! ♥


Är dem inte kärlek?

Postat av: - Alexandra!

Varm O'boy är kickass!



sv: Haha! Ibland får man vara lat. :D



Ja, bland annat. Alltså det är så brett. Först och främst så hindrar inte en gymnasielinje en från att i framtiden jobba med något annat än vad linjen var. Jag kommer vara färdig barnskötare när jag går ut gymnasiet så japp, jag kommer kunna jobba på dagis men det är inte vad jag vill. Därför ska jag plugga vidare för att kunna jobba med att hjälpa folk. Typ bli psykolog eller något sånt. :)

2010-03-21 @ 20:50:11
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Vad kom du hit för?:

Namn:
VIP

Din MSN? (bara jag som ser den)

Har du blogg?:

Vad ville du berätta?:

Trackback
RSS 2.0