lite ändringar, tycker ni om det? :D

Hej alla!
Som ni ser så har jag gjort om på bloggen, ändrat lite färger, textsnitt, header och lite i menyn osv. Det får vara såhär ett tag nu, ska skaffa en bättre sen men jag håller på att lära mig så det kommer nytt hela tiden :) Dessutom har jag också skaffat smileyisar till min blogg. Tycker dem passar väldigt bra här! Så de så! :D
Hehe, det känns ganska bra..
Måste tyvärr meddela att mitt och sebbes förhållande avslutades igår. Det tog hårt på mig, tyvärr och jag tror att sebbe var nästan lika ledsen som jag.. Tack för dem här 2 ½ månaderna, du har förändrat mig!
Jag slänger in en dikt och sen så ska jag plugga skiten ur mig, snart kommer Lallan hem hit med en massa läxor, hon ska få hjälpa mig en massor!

Kram :P

 Jag kommer aldrig komma över dig.
Du gjorde mitt liv till något som var värt att leva.
Så varför hände det här?
Nu vill jag se dig sårad och lidande.
Så som jag känner mig.
Fast ändå inte..
Jag får bara frågor om vad som har hänt mellan oss.
Och jag svarar likadant på alla, jag vet inte.
För jag vet verkligen inte.
Jag säger det här en sista gång, släpper dig och låter dig gå.
Jag älskar dig Sebbe

1/1-2010 - 15/3-2010
2 ½ månad, dem lyckligaste i hela mitt liv.
Jag glömmer dig aldrig.

Postat av: - Alexandra!

Jag tycker det här är en fin tillfällig design du gjort! :)



Synd att det inte funkade mellan er men som du säger så har du fått ut något bra av det vilket är grymt bra!

2010-03-16 @ 19:06:59
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Vad kom du hit för?:

Namn:
VIP

Din MSN? (bara jag som ser den)

Har du blogg?:

Vad ville du berätta?:

Trackback
RSS 2.0