sovstund 1 timme eller 17 ?

Oj det känns som om jag har missat mycket. Men så är det när man inte har varit uppdaterad på 3-4 dagar.
Jag har fått jätte mycket fina kommentarer om hur fin min blogg är osv, och jag älskar det, sånt förgyller min dag! Helt underbart!

Idag åkte älsklingen hem, det kändes tomt i huset och allting kändes jätte konstigt efter att han hade gått ut genom dörren. Läskigt. Just nu kollar jag på någon film som heter Efter Bröllopet, vet inte riktigt vad jag tycker om den, lite bra lite dålig.
I söndags var hela släkten på mammas sida här + några från jannes släkt o jessica & jonny. Det var trevligt.
Dem här dagarna har spenderats i soffan pga att både jag o älsklingen har varit/är sjuka, inte så jätte jätte kul. Men ändå har vi (i alla fall jag) avnjutit dem här dagarna.
Imorgon skulle jag först träffa Isabelle men hon har blivit sjuk så istället ska jag o Wilma till Norrtälje. Först ska vi till tandläkaren med henne, sen till UM och till sist ska vi fika på stan, mys värre. Sen på kvällen fortsätter mina planer precis som jag tänkt, jag o Alice ska till norrtälje (andra gången för mig) o vi ska handla snacks och liknande för att sen dra hem till alice o ha filmkväll. Trevligt värre det kan vara!
Nu ska jag ta en varm dusch för att sen bädda om min säng och krypa ner och sova. Så trött som jag är har jag nog aldrig varit!

Godnatt! ♥


Vad kom du hit för?:

Namn:
VIP

Din MSN? (bara jag som ser den)

Har du blogg?:

Vad ville du berätta?:

Trackback
RSS 2.0