tårar och fobier

Hej alla.
Har gråtit en tår nu på kvällen. Tog en spruta och som ni nog inte vet är sprutor det absolut värsta som finns i min värld. Jag gråter så fort någon säger att jag ska ta en spruta. Den var mot Livmoderhalscancer. Aja 2/3 sprutor är klara nu.  Usch och fy.. Har ni någon speciell fobi?

Det blev lite shopping idag! *happyface*
- En *goth* klänning
- En *goth* kjol
- Hårfärg (svart såklart)
- 2 par Hello Kitty hårspännen
- 1 Bow hårspänne

Klänningen och kjolen var på rea! Klänningen kostade egentligen 420 :- men fick den för 30 :-
Kjolen kostade egentligen 220 :- men fick den för 50 :-
Shit! Haha, men jag blev glad för det. Resten av kvällen ska jag o nea vara med hennes mamma + hennes pojke + min mamma o janne. Härligt. Sen drar jag och nea ut på fest.
Ni får se bilder på kläderna imorgon.
Kram!


Postat av: - Alexandra!

Jag vet inte om jag har någon riktig fobi men jag tycker verkligen insekter är så fasligt äckliga. :P



Jösses, vilka billiga kap du gjort! :D



sv: Jo men så är det, du är nog i den åldern då man inte riktigt vet vem man är och därför testar på saker. Till slit hittar du dig själv men det är lite tufft till och från.

2010-03-07 @ 13:25:32
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hej, och tack! :) Har inte hunnit lagt in så mkt grejer än, har inte haft orken, och för de mesta blir de inte som jag vill. Men någon dag ska göra det :)

Fin blogg du med! :)


Vad kom du hit för?:

Namn:
VIP

Din MSN? (bara jag som ser den)

Har du blogg?:

Vad ville du berätta?:

Trackback
RSS 2.0